Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. mai 2012

NIB - utfordring

/
  I siste liten bestemte eg meg for å delta i NIB -utfordringa "Nytt møter gammelt". Mitt bidrag blir badet slik det ser ut etter at vi puste opp i 2009. Blandinga av nytt og gammalt er vel ganske tydeleg? Likar godt at vasken er montert på eit gammalt bord etter besteforeldra mine. Korga under bordet - med handkle oppi - og det høge skapet/hylla er kjøpt på Stemning i Rosendal.
 Forhenget sydd av eit gammalt pyntehandkle, skjuler skittentøysluka inn til vaskerommet!

,

3 kommentarer:

Shus sa...

Kjempestilig bad :-) kult viss du vinne !,

Tove `blogg verden sa...

Utrulig koselig bad!! Elsker vasken din- skikkelig flott med det bordet under!!!
Ha en fin kveld
klem Tove

re:signert sa...

Herlig bilde av ho svigermor under! Tror jeg søker sommerjobb ho dere som matmor neste lamming! Eg har så møkje kjærlighet å gi. hehe. Søte dei lamma. Takk for kommentar. Så dun kommentaren under på innlegg om saken i Rosnedal? Det må du se. Den skulle kommunen fått. Tror jeg må tips dem om den. PR for bygda er bra. Og håper jeg btrives i lengden. Slike som det er nå, tviler jeg ikke på det! Stor klem Signe