Totalt antall sidevisninger

søndag 11. september 2011

HAUST - ingen tvil

Det bles og regnar. Altandøra vil eg helst ha lukka. Kanskje fyrer eg i omnen før eg breier meg ned på sofaen under eit ullpledd og let verda sleppa taket for ei stund.
I vinduskarmen ligg ting som minnar meg om ein sommar ein gong ein annan stad...



...på kjøkendisken står noko som minnar meg om at om ikkje så lenge så er det jul!!!

Vi treng ikkje snakka om det SÅNN allså, men i min alder er det faktisk skremmande så fort tida går. Skulle ønskt vi kunne stoppa opp LITT, berre for å kjenna på øyeblikket - her og no - den største kunsten i verda er jo å vera til stades HER og NO....






2 kommentarer:

Rosendal Turisthotell sa...

Så flott innlegg Mariann!

Virkelig stemningsfullt...
Høsten er flott den. Tid for å roe ned, samle krefter. Vi trenger det!

Hellohello baby sa...

Herlige madonna så mange fine innlegg jeg har gått glipp av her i det siste!

Er ganske så sliten når kvelden kommer jeg....men kommer seg vel når jeg kommer inn i rutinene her :) Får fyre og krype under ullpleddet jeg og.