Totalt antall sidevisninger

mandag 26. september 2011

PAPIRHJERTER





Snart må vi igong med HJERTEPRODUKSJON på skulen. Alle klassane eg har skal delta med HJERTER på utstillinga under "Jul i Rosendal" fyrste helga i desember.
Eg satsar nok på RESIRKULERTE produkt....Har prøvd meg litt fram i avispapir og symaskin, litt stivare papir,...

...som t.d. framsida på Hennes og Mauritz-katalogen, og stiftemaskin. Blir sikkert både uro og juletrepynt av desse. Kanskje kjem det meir HJERTE-STOFF ein annan dag!


2 kommentarer:

KAIA sa...

fiiine:) eg vil laga åg!

Bea sa...

Så overraskende dekorativt det var med gjenbrukspapir til julehjertene. Og perlene lagde "prikken over I-en", syns nå jeg. Tenk at det snart er på tide å tenke på jula for de/oss som ikke liker å få det for travelt på slutten:) Lykke til med hjerteprosjektet i klassene dine utover høsten!
Beate