Totalt antall sidevisninger

søndag 10. februar 2013

Filler og fjell...


Resultat av fjernsynshekling ein kveld denne veka blei ei korg.


Dei mest sletne, men fargefine dynetrekka blir revne opp i filler og brukt på ulike måtar.
Kanskje eg viser nokre andre ting ein annan dag.


Denne korga passa fint til oppbevaring for "pønten " min - brosjer og nåler som eg kan fresja meg litt opp med på mitt som oftast svarte kostyme.


På ein søndag formiddag har enno ikkje sola nådd plassen vår, men vi kan nyta synet av solstrålene på Melderskin og Laurdalstind.

Fin søndag til alle som kikkar innom! Håpar det er fleire enn meg som får servert
fastelavensbollar i dag.....

3 kommentarer:

Shus sa...

Flotte bilder som vanleg!!

Her åt vi rikeleg med fastelavensbollar i dag!!

Klem frå Solveig

My Dream sa...

dei var jo knallkule... :)
Klems Diana

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fin korg du hadde hekla! Kjempefine ting i turkis du hadde der også:)