Totalt antall sidevisninger

tirsdag 26. februar 2013

Fargerikt og litt eksotisk....

Kunne ikkje la vera å ta dette bilde med i dag. Fordi om eg har lagt ut bilder teke frå nett samme posisjonen (i altandøra...)mange gonger før, så syns eg dette var heilt MAGISK!!! Enig?

Kanskje fargane frå himmelen derute inspirerer meg for tida? Ja, eg har slått meg på hekla "dynetrekk-korger" no - jaja, det er iallefall blitt to...her plassert saman med HJERTE frå  "dill og dall og sånt"

Har strikka nokre gryteunderlag av stoffremser også. Kan ver litt kjekke venninde-gåver å ha på lur - saman med ein oppvask-klut i passande farge.

Må berre visa to bilder med våre nye "venner". Dette fyrste er teke for nokre dagar sidan då hjortane prøvde å få kontakt med sauene våre. Nesten som dei spør om det er mulig å få seg ei tugga mat....

I dag var dei invitert inn i varmen...Eg tok bilde frå altanen og dei syns viss ikkje det var noko grunn til å bryta opp frå måltidet fordi om eg kom! Lurer på kor mange dagar det tek før eg kan bort til gjærdet og klappa dei? Fine dyr er det iallefall. Bonden er litt spent om han fòr nok til våren er her....

3 kommentarer:

My Dream sa...

så flotte bilder marian!!! va sååå fint ute i dag, folk sto gatelangs m bilane sine å tok bilder.... va heilt sjeldent flott....

kule korger... :)

Klems Diana.

Sonja frå Sunnfjord sa...

Nydeleg kveldsbilde!
Eg var på møte i kveld, så eg fekk ikkje med meg om himmelen var like vakker her oppe.

Kaspara sa...

Hei og god formiddag
Da håper jeg du har fått GOD morgenkaffe i tynn, liten kopp, hi,hi. Vi har våre vaner og ritualer. Jeg er litt sånn at i dag "føler" jeg for akkurat den koppen, mens i morgen kanskje "akkurat den". Vel, et luksusproblem i høyeste forstand som sier litt om vestandssamfunnet kan en vel si.
Fine naturbilder og herlige heklede "skåler2/kurver. Innbiller meg det er vanskelig og hardt/slitsomt å hekle med stoffremser, men jeg ahr aldri prøvd det.
Strålende dag til deg!
Klem fra Kaspara