Totalt antall sidevisninger

mandag 20. februar 2012

Tele-tøffel

I helga var godeste Erling Nesse på plass med eit nytt kurs i Raualøo. Erling er bl.a. ein av dei to ansvarlege bak bloggen "På Gløtt".


Tema for kurset var "Gjenbruk og gje bort". Jada. Eg laga ein "Tele-tøffel" til meg sjøl ( blei igrunnen veldig glad for den...) og ein til å gje vekk. Her brukte eg litt av eit gammalt broderi og nytt ullstoff (restar frå denne), litt av nokre gamle tøva ullgensarar og eit rammelimsbilde (teknikk lært hos Erling).


Laga andre fine ting òg. Kjem her litt etter kvart sikkert.



Kjekt å vera ilag med så mange kreative, flotte damer ei heil helg - og ikkje minst nyta godt av det gode kursopplegget til Erling! Gler meg allereie til han kjem at i september med nye, kreative oppgåver!

2 kommentarer:

Anne på landet sa...

Herlig!
Eg blir like godt humør hver gang eg besøke din fargerike, kreative blogg!

Så Erling har vært hos dere igjen ?
Heldiggriser!

Eg komme nett opp fra kjellaren etter å ha gjort ferdig en skikkelig retrokjole. Laga av gardiner som svigermor hadde på 60 tallet.
Petrol, svart og sennepsgul. :o)
Morsomt, for dette er jo ikke meg, men jeg formeilg elsker å jobbe med dette.
Spennende å se hvem som kjøper den:o)

Takk for titten du kreative over fjorden
Klem fra Anne å landet.


P.S. - Vet du at du har kommentar sperre på?
Utrolig vanskelig å legge inn kommentar..hender jeg gir opp..

En støvel og en sko sa...

Så fin telefon-tøffel. Herlig gjenbruk! Et sånt kurs høres veldig kjekt ut.
Klem :-)