Totalt antall sidevisninger

tirsdag 6. desember 2011

Mine beste marknadskjøp!

Nydeleg, sant? Laga av Borghild Skeie. Var vanskeleg å velja av alle dei fine tinga ho lagar. Kunne tenkt meg ALT! Kanskje eg skal samla på HJERTENE hennas. Har eit kvitt frå før...
Denne sjarmerande engelen er laga av Bente Rusten som eg delte bod med...

Måtte ha ein pose med papirstjernene til Turid. Ho har sååå fin førjulsbutikk på Turisthotellet sitt. Kjøpte litt godsaker der òg, men dei er allereie ete opp - utanom dei rista mandlane som eg gjøymer til JUL!


I korga har eg bl.a. strikkahanskar laga av Oddbjørg Heimark, ein liten lavendelengel frå Borghild, tørka epler frå Haust, chutney frå Lutro Invito, snop laga av niesa mi, Anja Thunold og syltetøy frå Margrethe på Utne og av Bente.


Handla litt til, men det kan eg ikkje visa før jul!
Kjekt med JULEMARKNAD!

3 kommentarer:

Maria sa...

Härlig korg med en massa fint och gott!

Hellohello baby sa...

Skulle ønske det var Jul i Rosendal hver helg før Jul! Vi koste oss veldig.

Siden målet var å bare kose seg og ha god tid til alt rakk vi ikke over det hele. Neste år skal jeg sette av hele helga!

Hjerteutstillingen er jo helt utrolig imponerende Marian. kvisthjertene, det store bilde med mange små hjerter som utgjør et stort hjerte osv. osv. Herlig og gledelig :)

Anne Lise Johnsen sa...

Så masse fint!! jeg likte engelen spesielt godt :) Du må gjerne inspirere andre med bildene av trære som elevene mine har laget. Julemarked er spennende, jeg skal selv ha salgsbod neste helg :)