Totalt antall sidevisninger

fredag 24. juni 2011

NO HAR EG BESTEMT MEG!

Ja, eg har det. Bestemt meg for at det er denne puta som blir mitt bidrag på gevinstfronten når skulemusikken kjøre igong sitt lotteri til hausten. Så då er det berre å ta lodd!!!


Grunnen til at det blei denne er at den er sydd stort sett av stoff og kle eg fann på fjorårets store loppemarknad i bygda vår. Bak det står allså: Skulemusikken!




Her er nytta litt lin, litt bomull, silke- og satengband og ei gammal, fin blonde.



4 kommentarer:

rod i hob sa...

Ja, her må eg ta lodd forstår eg :-)

re:signert sa...

For en nydelig pute! Ses kanskje i høst i Rosendal, eller på nyåret på ny glansdag, det var en virkelig flott aften!! Signe

Bea sa...

Å denne var bare helt nydelig! Jeg må visst inn og kikke i butikken din etterpå:)
Vet du, som liten jente var jeg på Baroniet i Rosendal, en magisk opplevelse som sitter dypt der inne, et voksenliv senere. Jeg drømmer om en gjentagelse en gang, om ikke så altfor lenge...
Beate

Hellohello baby sa...

Det passer jo veldig bra! Og den er jo så søt og lekker og. Her er ting altfor travelt. Kan ikke VENTE til det blir helg og jeg kan slappe av! :D

...og YES! Så klart vi må ha et mini-blogg-treff snarest! Gleder meg til fine kvelder med deg :)