Totalt antall sidevisninger

torsdag 3. februar 2011

PRESANGPUTE OG TEIKNEOPPGÅVE


Alle eg kjenner som feirer noko eller rundar år, får for tida pute. Eg syns det er så kjekt å sy sånne! Treng ikkje laga to like, men det hender eg slår til med ein "slektning".

Denne blei "omplassert" på laurdag då eg var på stor jentefest.


Då eg starta opp med blogging tenkte eg at eg skulle leggja ut nokre av det eg driv på med på jobb. Har ikkje blitt så mange kunst- og handverkstime-innlegg til no, men her kjem eitt. Kanskje nokre andre kan bruka idèen?

Eg har laga meg ei billedmappe med berre bilder av tre og greiner, skog og skogsbotn. Denne viser eg for klassen som rein inspirasjon før vi teiknar tre.




Her viser eg berre trebilder teikna med kolstift, men vi har òg teikna tre med kvit blyant på svart papir. Eg syns ofte at bilder inspirerer lettare enn snakk og forklaringar!








1 kommentar:

Hellohello baby sa...

Misunnelig på Jenny jeg.