Totalt antall sidevisninger

tirsdag 3. april 2012

GOD PÅSKE! - OG UT PÅ TUR...






Vi malte egg på skulen i år òg - slik vi pleier før påske. Nytt av året var GLITTER! Reiret er ei metalskål eg fann på SIM for nokre år sidan. No kom den verkeleg til sin rett syns eg.






















Det har vore nokre fine turdagar no i starten av ferien og vi tråvar nærområdet, slik vi pleier!























Ved fontenen i baronihagen var det kommen på plass eit nytt "KUNSTVERK"!















Fantastisk kva det kan bli utav eit samarbeid - denne gongen mellom "strålande"vatn og nattlege kuldegrader.



















Låg sol og lange skuggar er ganske flott!







Vi likar godt å få ein skimt av fjorden på turen...




Vi reknar med fleire utflukter og det kan henda eg deler...




GOD PÅSKE TIL ALLE! Eg skal kosa meg med både tur og bok og strikketøy og krim på fjernsynet og besøk og kaffi i solveggen og kanskje ein tur i snøen og masse god mat...og ..mest av alt: Med at alle dei tre håpefulle er samla i heimen i morgon. GLER MEG!

2 kommentarer:

Rosendal Turisthotell sa...

Så flotte bilder Mariann!
Ønsker dere alle en riktig god påske.

SNILLPIKE♥ sa...

Herlige vårbilder du viser oss.

Ønsker deg og dine ei strålande flott påske.