Totalt antall sidevisninger

lørdag 21. januar 2012

Helg i huset

Er veldig kjekt å ha nokre av dei håpefulle heime når det er helg. Her har Kaia med seg ei venninde og saman med far i huset utforskar dei "Fjes-boka"...

...medan eg har sjaina kjøkenet før eg kunne setja meg i godstolen med....


heklettøyet. Her er to ferdige bordskånarar. Doble, med mønster på den eine sida og bakstykke med berre fastmasker. Kanskje ikkje så anvendelege iogmed dei er så lyse? Jaja, då er det berre å putta dei i vaskemaskina!






Festa trådar på eit par grytelappar som har vore sånt fjernsynsarbeid denne veka. Må alltid gjera på noko når eg ser på fjernsyn - dobbel glede då!

Er ganske så inspirert av godeste Kaspara i fargane her! Enig eller?


2 kommentarer:

Hildemor sa...

Så koselig- fantastisk fint hus dere har. Utrolig masse kreativt og virkelig inspirerende blogg:-)

KAIA sa...

eg gløymde mine fine heklegreier heima! gledar meg til dei kjem i hus her:)