Totalt antall sidevisninger

onsdag 4. januar 2012

Ei resirkulert skuleoppgåve

Mitt fyrste innlegg i 2012 er ein resirkulert IDÈ til kunst- og håndverksfaget: OPPSRIFTSPERM. Gamle permar har fått nytt liv med hjelp av COLLAGE laga av matbilder frå vekeblad. Som lim brukte vi uttynna snikkarlim, eit billegare og like så godt alternativ som decopage-lim. Etter at permen var heilt dekka med bilder, la vi blankt kontaktpapir utpå.

Etterkvart skal permane fyllast med kjekke matoppskrifter!



Har fått litt munnlege tilbakemeldingar på at skuleoppgåvene mine blir brukt fleire plasser. Veldig kjekt om eg hadde fått litt tilbakemeldingar her også...Om det er interesse for det, har eg fleire ting på lur utover våren.






4 kommentarer:

Anne Lise Johnsen sa...

Så fint at du deler! Mine elever blir glad hver gang jeg spør om å få legge ut bilder av arbeidene de lager på bloggen min :) Nå har jeg akkurat takket ja til å være utstiller i Strandebarm, en utstilling som åpner i slutten av juni. Er det i nærheten av der du bor? Det er gamlerektoren ved Lillehammer vgs. som har kjøpt seg en gammel gård der, Kinck gården. Jeg gikk jo på Kunsthøgskolen i Bergen, men var kun på en eller to bilturer i omerådet. Nå gleder jeg meg til å reise over fjellet igjen :)

Rosendal Turisthotell sa...

Super idè Mariann. Fikk lyst til å prøve denne teknikken på noen lampeskjermer. Som trenger en makeover...

Turid :-)

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette ble så fint. Har sendt linken til en venninne som skal holder på å lage kokebok. En god ide

Ja... vis mere: )

Hellohello baby sa...

Der er jo Jenny min sin perm jo! Så herlig! Takk for i dag! Det var så koselig. Leit at jeg bare hadde en time, men sånn er det i alenemor tilverelsen. Glad for den timen jeg fikk med dere jeg :) <3