Totalt antall sidevisninger

fredag 22. april 2011

GODT FOR AUGA....

Så godt å kunna ha altandøra open heile dagen! Sola varmar frå ein blå himmel og livet kan bevega seg mellom ute og inne. Ute er det vår, sauer og nyfødde lam på bakkane....Inne har eg enno fleire blomebukettar frå den store feiringa mi sist laurdag...

GODT FOR AUGA begge deler!
Bursdagsfeiringa resulterte i fleire GODE TING FOR AUGA - bl.a. denne korga. Oppi den har eg eit langtids-strikkeprosjekt: Teppe av gråe nyansar, strikka i striper og hekla saman. Enno ikkje ferdig men passa godt med grått og oransje, så då har det sin plass for ei stund!



Korga står på sida av go-stolen, og i den har eg fått - eller rettare sagt kjøpt - ei ny pute.

Puta er laga av Karin Bøe. Ho er ei lokal "tekstil - trylle - dame" som eg har stor sans for. Har lenge ønskt meg ei pute av henne og når eg no fekk pengar var eg ikkje sein i snuen, for å sei det sånn! - GODT FOR AUGA? Jaaaaa.














2 kommentarer:

Sonja frå Sunnfjord sa...

Gløymde jo å gratulere deg med vél overstått bursdag!!!
Kjekt å kunne bruke pengane på noko ein har ønska seg lenge... og puta var jo veldig fin:)
Klem ♥

Hellohello baby sa...

Var så koselig å sitte i sofaen din med alle jentene "mine" rundt meg og kose oss med boller og saft. Gode minner fra ikke så lenge siden :)