Totalt antall sidevisninger

lørdag 22. januar 2011

EIN BRUN DAG

Litt gammalt-nytt for nokon. Den store veskeproduksjonen hadde eg for nokre år sidan. Denne gjennomsiktiga, rustbrune har eg enno i mine tøler, medan dei to andre ikkje høyre meg til lengre.

Litt utanom sesong men, men...Desse juletrea lagar eg av pinnar frå Baroni-hagen. Har laga reglar for meg sjølv som seier at eg ikkje skal plukka pinnar andre stader enn der. Eg har heller ikkje lov å bryta pinnane, blir så "ferske" på enden då. Kvar gong eg er på tur plukkar eg lommene fulle for så, etter ei stund, ha ein sånn "perl-i-samen-dag".

Gammalt-nytt igjen!

Natur er alltid til inspirasjon!

Kom plutseleg på denne fine, gamle koppen! Skal ikkje sei kor eg har kjøpt den...

Eg er ganske svak for gamle ulltepper...

...og gamle koffertar.

Eit hus i nabolaget på ein våt dag.

Dette er òg i nabolaget. Vi er i Norges største hjortekommune - og vi kan telja opptil 70-80 dyr her midt på dagen! Ganske flott, syns eg, medan "bonden" må teipa siloballane sine, for hjorten har ingen hemningar på å riva dei isund...




1 kommentar:

Hellohello baby sa...

Tør satse mye på at den koppen er kjøpt på loppis!

Her ligger vi fortsatt å holder oss på hode i håp om at det ikke skal sprekke....

Go' helg Marian! :)