Totalt antall sidevisninger

tirsdag 11. januar 2011

Den store putedagen

Fekk forespørsel tidleg i dag om eg hadde puter i oransj-fargar. Eg hadde ikkje det då, men no har eg.....Kjekt å få sånne hint om kva folk har lyst på men med frihet til å gjera det på min måte.





To litt ulike alternativ - blanke og matte stoff i ei salig blanding.


Desse to blei allså sydd i dag. Under her kjem gamle eksempel.
















Ikkje så ofta eg syr sånne nesten like, men her blei det to der eg har brukt bl. a. svigermor sine gamle kjøkengardiner. Litt vår i lufta, syns eg.













4 kommentarer:

Hellohello baby sa...

Wow! Du er jammen effektiv! Liker særlig nr. 2 der! :)

Natta Marian zzzz

Marianne sa...

fine puter! takk for innlegget ditt på bloggen min. gleder meg til å utforske bloggen din.

Kaspara sa...

Heisan
Tusen takk for veldig koselig hilsen fra deg i går. Når noen sier de gleder seg til innleggene blir man jo topp motivert må vite!
Så effektiv syerske du har vært og her er det jo avanserte puter med bånd og det hele og oransje apropo!
Min favorittpute av disse er likevel den nederste.Lekker!

Ha en fin kveld!
Klem fra Kaspara

Marta sa...

Så utrolig flotte puter!
Og takk for hyggelige kommentarer hos meg :)