Totalt antall sidevisninger

tirsdag 28. desember 2010

Ein kjøkenkrok....

Når eg ser på kjøkenhylla mi er det sånn "rot-i-hop", men det er vel sånn eg likar det då!


Litt er arva eller fått i presang,litt er kjøpt på loppis eller på http://www.galleriguddal.no/ og litt er faktisk funne på SIM.





I desse to boksane har eg årets julebakst. Seier litt om kor flittig eg har vore på den fronten....
men boksane er fine, sant? Den eine kjøpt på loppis, den andre arva hos ho mor. Når sant skal seiast kom den til husar ein gong MED innhald og så er den blitt verande!



Dei fine hylleknektane ( ja, eg syns dei er fine, -og sterke!) har den kjekke snikkarbroren min laga til meg.





I gryta har eg på gong ei gullerotsuppe. Blei god den....






1 kommentar:

Hellohello baby sa...

Er her igjen jeg...!

Liker koppene og fata dine på de fine hyllene :)

Jeg kjøper stadig noe når jeg er på loppis selv om jeg ikke har plass til det. Nå står de i kjellerboden og gleder seg til jeg får meg større plass :)