Totalt antall sidevisninger

torsdag 2. mai 2013

Nett som ny!

 Jammen blei det ein lang bloggpause gitt! Men eg har hatt andre ting å putla på med - for å sei det sånn. Bl.a. har eg vore på møbeltrekkingskurs med GUNN frå GALLERI MØBELSTOFF i Haugesund. Fantastisk kjekt! Den damo kan sine ting allså!
 Svigerfar sin go`stol er blitt nett som ny!
No er den blitt stolen for gitarspeling...

...eller avslapping med beino litt høgt på loppemarknadspuffen...

...og med eit av resultata frå dette prosjektet i ryggjen!

3 kommentarer:

Anne Lise Johnsen sa...

Hei:) Så flott!!! Her har du jobbet i noen timer! Jeg elsker slike prosjekter, men ting tar tid... Stolen kan du nå nyte i mange år, og kanskje skapes det nye fine heklerier her også. Jeg har også heklet bittelitt i de siste ukene :) Men det tar nok litt tid før jeg har et ferdig produkt å vise fram.
Snart god helg ønsker jeg deg :)

My Dream sa...

råååålekker!!!!!!!!!

KAIA sa...

så fiiin!