Totalt antall sidevisninger

tirsdag 30. oktober 2012

Ute - inne og snart jul!


Dette var det landskapet eg vandra gjennom på veg heim frå jobb i dag! Syns eg har verdens finaste gåtur til og frå jobb. Kan velja den eine eller den andre vegen. I dag var "andre vegen" valet mitt.
 

 Ettermiddagen har gått med til å pakka eit lam som var kommen frå slakteriet i går kveld. No er bl. a. to lår og årets pinnakjøt på plass i frysen. Tente lysa, trekte meg ein kopp te og laga nokre juletre. Er trass alt berre fire veker til "Jul i Rosendal"!.
 ...









7 kommentarer:

Brunt sukker sa...

JA DET ER VIRKELIG VAKKERT I ROSENDAL!
HERLIGE JULETRER DU LAGER!
DU ER SÅÅÅ FLINK!
ØNSKER DEG EIN VAKKER KVELD
KLEM FRA ELI:))

☆Baronivegen☆ sa...

Så utrulig flotte bilder:).
Fantastisk flott plass vi bur på:).

Kjempe stilige juletre.

Her går da i ommøblering.. Jau jau...

Ha ein fin tirsdagskveld:)

Evelyn:)

ritasc sa...

kjære Marian. så nydelige bilder. er takknemlig for å delta !
de juletrærne er superfine. Tror kanskje jeg må spørre Solveig om hun kan kjøpe et for meg....ja ! det MÅ jeg bare. ha en nydelig førjulstid ! klem

Unknown sa...

Du har verkeleg "fanga" eventyret gjennom linsa på heimvegen,Marian. Nydelege bilete!
Bjørg

Hakunamatatablogg sa...

Så flott! Likte veldig godt den lykta med omslag på, er det strikka eller hekla?

Shus sa...

Åhhh så vakkert!! Og fin fine julatre!

Eg gler meg te sykafe på torsdag!

Solveig

En støvel og en sko sa...

Du bor på en perle, det er sikkert og visst! Og det juletreet av pinner var veldig fint. Den fineste pynten kommer fra naturen.
Klem, Sølvi :-)