Totalt antall sidevisninger

fredag 21. januar 2011

EIN RAUD DAG


Rosenåler. Vi bur trass alt i "ROSEBYGDA" !

RAUD pute sydd av
"kvalitetsrestar" frå "Bunadskroken".

Resirkulert plastveske. Eigentleg er ikkje RAUD ein farge eg brukar så mykje, men eit frimerke kan inspirera....


Gamle kakeboksar gjer større nytte på syrommet enn på kjøkenet hos meg!


Bøker er òg ei fin inspirasjonskjelde! Syns både titlar og fargar passar DAGEN. Det fine kortet på toppen har mi gode venninde Solveig, laga.

Ei stor frukt frå "byen"....

...Og ei rose frå Baronihagen.



Til slutt tek eg med tre fine bilder av "Raualøo" og siloen fotograf Laila Meyrick tok til den nydelege praktboka "Rosendal - fire årstider".

4 kommentarer:

Kaspara sa...

Heisan Marian
Ja, rødt er energigivende er det ikke det da...
Skal si du har fart på puteproduksjonen din. Fin!!
Jeg har reservert posen og hjertet for deg. Fint om du sender mail på kaspregn@online.no med adressen din, så sender jeg deg de andre praktiske opplysningene. Ha en strålende fredag!
Her blir det "Det store korslaget" i hjørnesofaen og god middag.
Klem fra Kaspara

Sonja frå Sunnfjord sa...

Så fin blogg du har! Eg har kommentert i øst og vest i dag, og fortset her hos deg... Mange fine bilder og alt det flotte du har laga!
Det er flott i Rosendal, og eg har lyst til å besøke baroniet for å sjå rosehagen.
Ha ei super helg!

kimberlee.blogg.no sa...

Kjempefin blogg:=) Masse fine ting du har laget..

Hellohello baby sa...

Nå har jeg lånt masse Rosendalsbilder av deg Marian :)