Totalt antall sidevisninger

onsdag 29. desember 2010

Litt tur og litt jul.

Ein flott ettermiddag....

Vi har gått tur. Eg fann ein fin staur som måtte bli med heim. Veit ikkje heilt kva den kan nyttast til enno, men eg er litt sånn Askeladden...alt kan komma vel med....


Bonden har gitt sauene sine mat - i dag òg.


Denne fine engelen fekk hos Kaia. Ho hadde kjøpt den på den utruleg flotte julabutikken som var på http://www.rosendalturisthotel.no/. Kjekt dei veit kva mammo ønskje seg!



Julatreet vårt er som tradisjonen tilseier: Ein BRAKJE.


Foten har sett sine beste dagar, men haldt i år òg!

Duken kjøpte eg på FRETEX tidlegare i haust.
































Pynten er stort sett av gammal, god årgong - ei blanding av nissar, englar, stjerner,klokker og - sauer!















1 kommentar:

Hellohello baby sa...

Jeg stikker innom jeg vett'u! Er jo alltid så mange fine bilder du legger ut. ....og BRAKJE, DET skal jeg ha til neste jul! <3

Gu' kor eg gleda meg!

I dag må jeg oppfordre alle andre som er innom til å legge igjen en kommentar og!

Ha en strålende kveld :)